El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 18 de setembre del 2008

Sabor a chocolate



Sabor a chocolate
Autor: José Carlos Carmona
Editorial: Punto de Lectura
Edició: abril 2008
Idioma: castellà
Pàgines: 155



Sabor a chocolate és un llibre que no n’havia sentit a parlar, el vaig veure per primera vegada al Intermarché que està al costat de l’hospital Josep Trueta, com ara hi anem tot sovint, si tenim temps anem a fer un vol. En aquesta cadena de supermercats tenen una mica de tot i també una petita llibreria, vaig està llegint la contraportada i em va semblar que podria estar bé, però al final no el vaig comprar, vaig anar a mirar altres coses i no hi vaig pensar. Després em va saber greu de no haver-hi pensat. Uns dies després el vaig tornar a veure a un altre lloc i no se’m va escapar. Ha estat tot un encert, és un llibre molt bonic. La història d’una parella, l’Adrià i l’Alma, transcorre abans de la segona guerra mundial fins els anys 70, la xocolata i la música estan presents a tota l’obra. És un amor complicat el que tenen aquestes dues persones principalment l’Adrià. L’he trobada una novel·la molt sensible, fàcil de llegir, entenedora i molt ben escrita, una altra cosa que m’ha agradat els records dels fets històrics que varen passar en l’època que transcorre la novel·la. Per a mi és un petit tresor literari. Està basada en fets reals i és XIII premi Literari de la Universitat de Sevilla.