El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 3 de març del 2011

Avui, Mar de roselles de Amitav Ghosh

Hola amics del Racó. Com cada setmana posem en marxa el programa que s’emet des de Ràdio Dos 84, dial 105,8 FM des d’Hostalric, de 7 a 8 del vespre.

Avui començaré fent una pregunta.
Com o per a quin mitjà heu conegut els autors que llegiu?


La meva pregunta respon a la forma que vaig conèixer l’autor d’avui. Una tarda em tocava oftalmòleg i anava retardat amb les visites. La infermera va comentar que si volíem anar a fer un tom per no trobar tant llarga l’espera i vaig aprofitar per acostar-me a la Llibreria 22. A la taula de novetat em va cridar l’atenció el llibre d’avui, destacava per les roselles vermelles de la portada, vaig llegir la contraportada i va semblar que podia estar bé. Desprès de pensar una estona el vaig comprar. En llegir la biografia de l’autor en vàrem venir ganes de llegir El palacio de cristal i la veritat em va agradar la forma que té d’escriure i el que escriu. Aquesta va ser la manera que vaig conèixer els llibres d’Amitav Ghosh.