El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 24 de febrer del 2011

Avui, El carrer dels tres llits de Roser Caminals

Com cada setmana el programa de Ràdio Dos 84 “El racó del llibre” és posa en marxa des d’ Hostalric dial 105,8 FM. Per parlar una mica de llibres, notícies, els llibres més venuts, novetats, en definitiva, informar una mica el que passa en el món literari.

El que seguiu el programa i el blog, pensareu que aquesta autora, la Roser Caminals no fa gaire en vaig comentar un llibre, Cinc-cents bars i una llibreria, que per cert, em va agradar molt. Avui parlarem d’un altre llibre El Carrer dels tres llits, que la segueixen dues novel•les més per completar una trilogia sobre Barcelona, La petita mort i La dona de mercuri.
Com l’altre llibre, em va cridar l’atenció el títol, desprès la contraportada em va semblar interessant i la veritat, el vaig encertar. L’han llegit dues companyes del club de lectura i també els ha semblat magnífic.
Crec que és una bona novel•la i tinc moltes ganes que surti al Racó. Les dues restants les deixo pendents per més endavant.
Les persones que els agradi saber com vivien una part dels barcelonins del començament de segle XX, aquesta novel•la els encantarà

2 comentaris:

Humbert ha dit...

La vaig llegir quan va sortir fa anys i em va encantar. Molt recomanable, igual que les altres dos de la trilogia.

Rosa ha dit...

Hola Humbert,
Gràcies pel comentari. Les dues que falten de la trilogia penso llegir-les més endevant.