El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 15 de gener del 2009

La noia de la perla


Autora: TracyChevalier
Editorial: La Magrana/ Butxaca
Edició:Juliol de 2004
Pàgines: 284

Aquets llibre m’ha tocat llegir-lo en el club de lectura. La veritat, no em venia gaire de gust llegir-lo ja que la pel·lícula no em va agradar massa, dons bé, els resultat ha estat molt diferent del que em pensava. El llibre l’he llegit molt ràpid ja que és de molt fàcil lectura. Retrata la societat del S-XVII en els Països Baixos d’una manera molt entenedora, però el que més m’ha agradat és amb la delicadesa que l’autora explica l’enamorament dels protagonistes, quan ho estàs llegint hi ha un punt de sensualitat que et fa viure el moment intensament, encara que la parella quasi be no s’arriben a tocar. Un amor impossible que fa que el llibre acabi bé. Segons sembla l’autora es va decidir escriure el llibre després d’haver vist uns quadres de Vermeer i entre ells el de La noia de la Perla o La noia amb turbant. En el club hi varen haver opinions de tota classe, persones que el va agradar molt, altres no tant, però el últims capítols varen agradar a tothom.