El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 6 de novembre del 2008

Lectura

La lectura del programa d'avui han estat dos contes de Pere Calders. Els títols són :"El problema de l'Índia" i "Raspall (conte infantil)" del llibre " Cròniques de la veritat oculta" Editat per Edicions 62. Llegits pel Pep Juanhuix, el nostre col·laborador habitual.
Normalment no acostumo a fer comentari a la lectura, però avui ,ho faré. Jo no coneixia res de l’obra de Pere Calders, però els contes llegits en el programa em varen agradar molt. Aquest matí he estat buscant a la prestatgeria de casa, un llibre de contes que vaig comprar fa temps perquè em va semblar que podia estar be, però que no vaig llegir. Doncs sí, està més que bé, hi ha contes i escrits de molts autors de la literatura catalana, el seu títol és “Els altres móns de la literatura catalana” editat per Galàxia Gutenberg/ Círculo de lectores l’any 2004. Veritablement com vaig dir en el programa de la setmana passada – estic descobrint la literatura-. Pere Calders, un autor que penso llegir tan aviat com pugui.