El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 22 de març del 2012

Elles són la meva sort

Josep M. Cervera
Editorial: La campana/Plataforma
Edició 2012
Llengua catalana/castellana
Pàgines: 195

Aquest va ser un  dels llibres que va caure a les meves mans buscant llibres petits. Qual el vaig agafar vaig pensar que potser m'ajudaria, ja que em trobo amb la mateixa situació que el personatge del llibre. A les primeres pàgines ja vaig veure que el llibre no era el que jo necessitava.
Tot i trobant a faltar la seva esposa, en Joan,  necessitava una sortida i la va agafar trucant al programa de ràdio i coneixent a un piló de dones, com o altres persones s'agafaran a la religió, o a la família. Crec que en aquest moments tant difícils de la vida tothom que s'hi troba necessita agafar-se a un lloc o altre. El llibre t'enganxa des de el primer moment i necessites saber fins al final les peripècies que li passen al Joan. Vas coneixent una a una les dones i con reaccionen. Perquè, en Joan, en fa córrer més d'una alhora. Està escrit amb un to  desenfadat, però amb un rere fons seriós i el record de la Núria, la seva dona, no el deixa en tota la novel•la. Un llibre distret  i  gradable i segons diu l'autor, un cant a la vida. 
Us deixo una adreça per si voleu escolar una petita entrevisa de l'autor a Catalunya Ràdio al programa "Diari de nit"
E-mail de l'autor

Molt bon dia:
Només volia agraïr la ressenya sobre el meu llibre... Crec heu interpretat perfectament "l'aire" del llibre, que és un llibre lleuger, però amb la intenció de distreure i divertir, i com molt bé apunteu, sense perdre mai un cert repunt serió i de respecte.
De nou moltes gràcies, ja que com autor novell valoro molt aportacions com la vostra
Salutacions
Josep M Cervera