El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 3 de març del 2011

Re-formes per a Hervé Guibert: un home íntim

Recuperem la presentació que va fer l'escriptor Biel Mesquida del llibre 'L'home del barret vermell' (Club Editor) d'Hervé Guibert
28.02.2011
L'escriptor Biel Mesquida va presentar a Palma el llibre 'L'home del barret vermell' d'Hervé Guibert (1955-1991), que ha publicat no fa gaire Club Editor. Recuperem i reproduïm aquest text en què Mesquida evoca 'una escriptura en què em submergia per profunditats que no havia albirat mai, en què m'exaltava per interioritats plenes de xocs elèctrics que em deixaven cervelltremolant, una escriptura que no podia amollar i que m'arrossegava cap a fondals que em feien por…' Mesquida va conèixer Hervé Guibert una vegada a casa de Miquel Barceló. Barceló és precisament el protagonista d'aquest relat de l'home del barret vermell, que és Hervé Guibert mateix, que Barceló va plasmar en vint-i-cinc retrats en cinc dies...
Més informació: http://www.vilaweb.cat/noticia/3854297/20110228/re-formes-herve-guibert-home-intim.html