El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 3 de febrer del 2011

Sílvia Alcàntara publica nova novel•la després de l'èxit de 'Olor de colònia'


De la primera obra, ja se n'han venut més de 46.000 exemplars
03.02.2011
'La casa cantonera' és la segona novel•la que publica Sílvia Alcàntara (bloc) a Edicions de 1984, després de 'Olor de colònia', que fou la primera. D'aquesta, ja se n'han venut més de 46.000 exemplars, segons l'editor, Josep Cots. En aquesta ocasió Alcàntara s'endinsa en els secrets d'una família d'un poble del Berguedà.
Sílvia Alcàntara va escriure 'La casa cantonera' alhora amb 'Olor de colònia'. Ara, una volta publicada 'Olor de colònia', la va rescriure. Resultat: una novel•la curta, de cent quaranta pàgines, intensa, concentrada, que té el punt de partença en una experiència real que la va colpir: 'Un dia, davant meu, va caure una dona indigent. Anava amb no sé pas quants gossos, feia pudor. Jo la vaig ajudar a aixecar-se i em va fer una mirada… que em va impressionar i que m'ha perseguit fins ara. Era una dona que, tot i convertida en la boja del poble, em va donar les gràcies amb molta educació. Això em va fer pensar, imaginar, com una dona feta i dreta havia pogut acabar essent la boja del poble. És una història cent per cent imaginada, però neix d'aquest fet.'...
Més informació: http://www.vilaweb.cat/noticia/3843480/20110203/silvia-alcantara-publica-nova-novella-lexit-olor-colonia.html