El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 22 d’abril del 2010

No ficció



Viatge d’anada i tornada
Gerard Piqué
Edicions 62

És increïble quan em paro a pensar i recordo que, quan tenia deu o onze anys, esperava a la llotja del Camp Nou la sortida dels jugadors després del partit. Eren els meus ídols. Sortien el Figo, el Luis Enrique, el Pep, etc, i tenia la sensació que eren intocables. Els veia passar i no gosava dir-los res. En canvi, ara m'adono que sóc on eren ells i que tots els jugadors que els nens idolatren són els meus companys de vestidor i els meus amics....



Doncs jo ho veig així. Sobre la crisi econòmica i més...
Xavier Sala Martin
Rosa dels vents


Amb rigor i senzillesa, l' autor explica, tant als experts com als neòfits, les bases de l' economia i del sistema econòmic mundial. L' actual crisi financera, definida per l' autor com una de les més importants dels últims cent anys, centra gran part d' aquest llibre. També ens ofereix la seva opinió sobre temes del canvi climàtic, la situació de l' Àfrica i altres asoectes de l' actualitat mundial.




El viatge al poder de la ment
Eduard Punset
Destino Català
L’ancora

Amb aquest llibre Eduard Punset tanca la trilogia sobre la felicitat, l'amor i el poder, les tres claus que mouen el món. Després d'El viatge a la felicitat i El viatge a l'amor, que han apassionat ja mig milió de lectors, l'autor de referència de la divulgació científica al nostre país ens convida a un viatge íntim al poder de la ment".