El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dijous, 19 de novembre del 2009

Aquesta setmana toca, infantil i juvenil

Hola amics del Racó del llibre com cada setmana una salutació des de Radio Dos 84 d’Hostalric, des d’on s’emet aquest programa, on parlem de llibres, autors, els llibres més venuts, novetats i notícies.
Aquesta setmana com és tercer dijous de mes el programa va dedicat a un públic juvenil. Avui tenim per comentar el llibre, “Retorn al Regne de la Fantasia” de Geronimo Stilton. A la Fàtima, col•laboradora habitual i les seves amigues; l’Elisenda i la Alba.
La setmana passada ja vaig fer el comentari sobre el llibre, ja que per a mi em sembla que el llibre va dirigit a nens i nenes més petits del que el llegeixen. Un cop llegit el llibre he de dir que el contingut està be. En aquest cas el llibre parla sobre l’amistat, la pau i que la camaraderia entre amics és molt important. També parla una mica per sobre de la bulímia i l’anorèxia i fins i tot en uns apartats petits els explica qui eren Perrault, Dikens i Andersen. També porta alguna recepta de cuina, explica com es juga a escacs... Potser si que l’edat és correcte, però el trobo una mica massa il•lustrat. Al meu entendre crec que els llibres destinats a aquesta edat, dotze anys, no tindrien que està tant il•lustrat, perquè no fan corre la imaginació i crec que és molt interessant fer aquests tipus de treball mental. Ara, també he de dir que les il•lustracions són molt boniques i ben fetes.

2 comentaris:

Tonina ha dit...

Tenc problemes per deixar-te comentaris, no sé ben bé perquè.
Només et volia dir que em sap greu no haver-te respost abans quan em vares demanar per aquest llibre. La meva filla el té comanat a la llibreria i quan ho tengui a casa m'ho miro i et dic què em sembla. Veig que al cole hi ha nins que el duen (feim lectura a les aules i en poden dur de casa)i té bastant èxit.
Una abraçada.

Rosa ha dit...

Tonina, potser et sembla que no arriben, però aquest ha arribat bé. Quan hagis fet una ullada al llibre ja em diràs el que et sembla, encara que llegint-lo he canviat una mica d'opinió, el contingut no està malament, però segueixo pensant que són massa il•lustrats.
Una abraçada