El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dimecres, 20 d’agost del 2008

El Racó del Llibre és un programa que emet Radio Dos 84 d’Hostalric tots els dijous a les 7 de la tarda. Aquest programa es va començar emetre el març de 2008. Ara torna el 18 de setembre.

Primerament permeteu-me donar la benvinguda a totes les persones que consultin aquest blog. Em dic Rosa i ara us faré cinc cèntims de con vaig decidir embarcar-me en aquest embolic. Em varen convidar a la radio i em va agradar molt. Vaig començar a donar voltes com podria fer un programa sobre llibres, ja que sempre m’ha agradat llegir i poder parlar-ne. Ho vaig comentar i varen dir que endavant. Heu de saber que la meva formació és autodidacta. Vaig començar llegint el TBO i contes de fades, desprès novel·les d’amor i fins avui; però ja fa temps que vaig canviar el tipus de lectura encara que l’afició ha continuat fins ara. Escriure, ja ho anireu veient; intento millorar dia a dia.

Pel que fa al blog, la meva idea és penjar els continguts del programa cada dijous després de l’emissió. A cada programa parlo d’un autor, faig ressenyes de llibres, informo de les novetats i les notícies del món literari. Al final de cada programa faig una lectura curta. És en aquesta par del programa on ús demando la vostra col·laboració. Si en teniu ganes podeu enviar escrits, contes curts, comentaris de llibres, poemes o qualsevol escrit que voleu compartir.

Animeu-vos i envieu al e-mail elracodelllibre@yahoo.es.