El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




dissabte, 5 de maig del 2012

Martin Schulz diu que el problema del català a Europa és Espanya

02.05.2012
El president del Parlament europeu, admirador de Jaume Cabré, conversa durant mitja hora amb l'escriptor
El president del Parlament Europeu, Martin Schulz, de visita a Barcelona, s'ha trobat durant mitja hora amb l'escriptor Jaume Cabré. Després de la trobada, Cabré ha explicat: 'M'ha parlat de la seva experiència de lector amb 'Jo confesso' i m'ha fet un parell de preguntes sobre aspectes de 'Les veus del Pamano' que no entenia. Jo li he volgut fer una pregunta política, sobre la llengua, i m'ha vingut a dir que el problema del català al Parlament Europeu és Espanya. Diu que totes les pegues les posa Espanya, però que ell és tossut i tornarà a presentar la proposta d'us del català

1 comentari:

Mireia ha dit...

Te nassos la cosa, és qui amb nosaltres ni sense nosaltres... no ens deixen tranquils