El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




diumenge, 15 d’abril del 2012

La clau Gaudí

Esteban Martin i Andreu Carranza
Editorial: Rosa dels vents
Edició setembre de 2007
Llengua catalana
Pàgines: 441

Thiller a la catalana on la obra de Gaudí és una de les protagonistes principals. L'Andreu i la Maria són el personatges que a traves de uns enigmes en les construccions de Gaudí a Barcelona arribaran a descobrir el que l'avi de la Maria ela deixa d'herència en el moment de la seva mort. Seran perseguits per una secta satànica i ajudats pels homes de Morià i els passarà problemes de tota mena, però al finals desprès de desxifrar tots el enigmes arribarà el punt culminant de la novel•la. Cal destacar segons el meu criteri la feina dels autors per fer coincidir la trama de la novel•la amb l'obra de Gaudí. Una novel•la distreta i fàcil de llegir, amb la qual he passar molt bona estona

2 comentaris:

Sandra Valentín ha dit...

Aquesta és una de les meves pendents des de fa molt de temps. Si us agraden les novel·les on una de les protagonistes és Barcelona i, a més a més, l'obra de Gaudí ... no us perdeu l'última novel·la d'Andrés Vidal (El sueño de la ciudad).

Petonets

Quadern de mots ha dit...

Jo m'ho vaig passar bé llegint-la.