El racó del llibre ha estat innactiu duran uns anys per raons personals. Ja és hora de tornar a posar el blog en marxa. Ara però, no estarà adjunt al programa de ràdio, nomes a temes literàris. El bloc està ober a totes aquelles persones que vulguin promocionar un llibre només caldra posar-se en contacte amb el correu del blog.




diumenge, 25 de desembre del 2011

Jo,jo,jo i Shakespeare

David Safier
Editorial Empúries
Edició 2011
Llengua Catalana
Pàgines: 307

 El primer que vaig llegir d'aquesta autor va ser Maleït Karma. Un llibre que ens parla de reencarnacions i que desprès de llegir-lo, vas per la vida vigilant no trepitjar cap classe d'animaló per si de cas. Desprès Jesús m'estima, que l'he passat per alt, però que segurament aniré a buscar a la biblioteca. I per últim Jo,jo,jo i Shakespeare. Vull explicar-vos el que em fa sentir aquest autor. En el primer llibre que vaig llegir, el llegia i pensava" l'has de deixar, això no val res", però les ganes de saber com acabaria, em va fer arribar fins al final. Desprès de rumiar-ho molt he tret la conclusió que m'ho vaig passar bé. Per aquesta raó m'he comprat aquest, i la veritat és un llibre per passar l'estona, i això és el que he fet.

Us explicaré una mica de que va. La Rosa, una dona amargada perquè l'amor li dona l'esquena va ha veure un espectacle d'hipnosi. Al sortir, per casualitats de la vida, va a parar a la caravana d'en Prospero, l'hipnotitzador, és posen a parlar i li explica les seves desventures amb l'amor, aquest li proposa una secció d'hipnosi perquè vagi a buscar l'amor ideal. Ella i està d'acord. Quan és desperta es troba a l'Anglaterra de Shakespeare, amb una espasa al coll. En aquell moment la Rosa s'adona que està dins el cos de aquest famós autor anglès. A partir d'aquest moment viurà un munt d'aventures, intrigues i traïcions, de poca neteja personal i vestimentes molt incòmodes. També Shakespeare, vindrà una temporada a la nostra època on la vida no li serà gens fàcils. Com he dit abans, un llibre per passar una bona estona.
També el trobareu en castellà amb el Títol 'Yo, mi, me... contigo'. Editat per Seix Barral

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi aquest llibre m'ha agradat força. He rigut, m'ho he passa bé i també m'ha fet emocionar. El recomano.